EETKAMER BESTAAT 1 JAAR

Halverwege september bestond de Eetkamer al weer 1 jaar.

In het afgelopen jaar hebben we ruim 10.000 maaltijden uitgereikt aan mensen die het niet breed hebben (met dank aan Maitre). Er werden de afgelopen maanden 65 gezinnen voorzien. Op dit moment zijn er 30 gezinnen die maaltijden afnemen. De laatste maanden zagen we een  mooie ontwikkeling: De bezoekers bleven steeds vaker en langer voor een kopje koffie en een goed gesprek.

We willen de vaste groep vrijwilligers (Mar & Carla, Susan, Rick, Rense, Jaap en Frans) bedanken, maar ook de mensen die het afgelopen jaar verrasten met extra dingen uit eigen tuin of van een bakker of wat dan ook. Deze extraatjes worden zeer gewaardeerd door de bezoekers.
Doordat Cris van Aken verhuisd is, zijn we helaas onze voorzitter kwijt geraakt. Echter is Mar Romijn bereid gevonden om in het bestuur toe te treden.
Wat ook niet onvermeld mag blijven, is dat Wim Boerman wekelijks zorgt voor een ruime aanvoer van brood (met dank aan Koese), waardoor vrijwel altijd alle bezoekers voor een hele week brood mee kunnen nemen.
Wil jij de Eetkamer sponsoren? Dat kan door je bijdrage over te maken op Stichting De Eetkamer te Sommelsdijk banknr NL57RABO 0320 901122. De Eetkamer is een ANBI-instelling waardoor giften aftrekbaar zijn voor de belasting.